Utmattande...

Ja. varför är det sååå utmattande att söka jobb? Jag har precis sökt ett psykologjobb i Lindesberg (3 mil bort från Örebro) samt 14 PTP-tjänster runtom i Skåne! Jag såg att det finns fler PTP-tjänster i Skåne, så jag ska fortsätta med det sen. Skåne har ju många invånare och ett psykologprogram i Lund, så det är nog många som ska slåss om platserna. Synd att Skåne har så låga löner. Jag kan nog tänka mig söka PTP lite överallt i Sverige dock! Lika bra att skicka iväg ansökningar så man kan få lite jobberbjudande och kanske börja jobba i september. Jag är lite lockad av att stanna i Hong Kong under juli och augusti dock, tar Sverige och examen i juni isåfall. Men vi får se vad det blir av det! : ) Det får ni snart ta del av : )

Idag är det jättevarmt i HK! Jag svettas! Jag ska bara softa idag: söka jobb, boka biljetter till Thailand, plugga, träna... :)

En te-bild från gårdagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0