Fem år av psykologstudier har kommit till ända...

Kan ni tänka er! Idag lämnade jag in de två sista uppgifterna! Jag hoppas att resultaten kommer vara tillräckliga även om jag typ slängde ihop den sista så att den näst intill var pinsamt dålig. Här är lite minnen från mina fem år:

År 1: första terminen inkluderade nollning och mycket umgänge med min rosa grupp, som ni ser här: Jag, Jennifer, Sara, Sara, Rebecka
Även party och umgänge med psykologer (Alex på bilden)
Åkte till Lanzarote och var hårmodell under andra terminen på första året:
Åkte även till Wien... och Bratislava
Haha...oj, jag kom precis på att det är en risk att detta blir en reseblogg om mina fem år på psykologprogrammet istället!
 
Har iallafall haft det superbra! De sista terminerna har jag haft det riktigt bra också :) och denna allra sista terminen har varit överlägset BÄST! Utbyte är bara att rekommendera, så lärorikt och underbart!
Genom min utbildning, tiden i Örebro och alla aktiviteter jag gjort där, har jag lärt känna många fina människor.
Idag har jag inte tagit en bild, men här kommer en Hong Kong-bild iallafall:
 
 
Men HURRA HURRA HURRA för att vara klar med allt och att jag får resa en månad till nu :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0