Sydkorea

Flyget från Vietnam var försenat så jag kom till Hong Kong klockan två på natten och var tvungen att vakna halv 6 på morgonen för att ta flyget till Peking - Seoul och sedan Jeju Island! Anlände till Jeju på kvällen där vi sedan spenderade två dagar i naturen, det var lite jobbigt på grund av sjukdom! Men annars var det väldigt vackert där och det var skönt att komma ut i naturen.
 
Vi besökte bland annat en labyrint
 
Tog sedan flyget från Jeju till Seoul! Mötte upp Angela som tog oss på en tur! Seoul är väldigt fint - rent samt en blandning mellan nytt och gammalt. Hade absolut kunnat tänka mig att bo i den staden! Men såklart bör man förstå koreanska för det! Maten är väldigt nyttig i Sydkorea. Specialitén Kimchi är dock ingen höjdare!
 
Min kamera gick sönder, så det blev inte så många bra bilder! Kanske från min kompis kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0