En weekend i Örebro!

På fredagen var jag på anställningsintervju och efter den blev det lunch på stan med Kauye! Vi satt på Jensens Bofhaus och väntade på att få beställa och bli serverade mat ganska länge. På kvällen träffade jag Malak och Johanna och vi gick sedan på salsafest på Harrys! Känner mig lite salsablyg nu när jag inte dansat på länge! På lördagen åkte jag, Teo och My på ett zombieäventyr som var riktigt coolt! Man fick ett uppdrag och så skulle man gå runt i två spökhus och genomföra uppdraget! Såklart blev man också attackerad av zombies! Det blev lite slagsmål! Teo och My ägnar sig åt rollspel och hade redan karaktärer, jag skapade karaktären Annie åt mig själv. Ja, jag har aldrig varit närmare en riktig skräckfilm än det här! Det var riktigt kul och bra gjort! På kvällen hade Jennifer och Marina "barnkalas". Så vi var där på kalas, vilket var skoj! På söndagen blev jag bjuden till Hong Kong-Maria på frukost innan hemfärd! Nu får jag vila upp mig innan London på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0