Helgen i Göteborg!

På fredagen gled mitt Öresundståg in på Göteborgs perronger och där mötte Hyrie mig! Vi tog en fika på ett mysigt café och pratade om gamla minnen från Hjo folkhögskola och även om våra livsnyheter!
Detta är Hyrie

Sedan mötte Christina och Ricardo mig på stationen och vi inväntade Arimatti! Han anlände och vi tog bussen till Västra Frölunda och sa god natt!

På lördagen var det lunchdags! Vi gick till ett Thai-ställe som Ludde rekommenderade! Det var trevligt och gott där! Tack för rekommendationen! Ja, vi var ju ett litet gäng (se bilden). Fick även träffa min gamla brevvän Veronica för första gången, eftersom hon har blivit tillsammans med min kompis Daniel (som gick på Hjo folkhögskola med mig), då de jobbade som reseledare tillsammans. Visst är världen liten? Fem av sju tog sedan en liten båttur!
Daniel, Veronica, Christina, Ricardo, Ludde, Arimatti och jag
De två brevkompisarna! Gissa varför vi valde varandra? Enkelt svar... haha :D
 
Här är en bild från båtturen


På söndagen slappade vi bara och sade tillslut Adjöss!
 
Nästa helg skall spenderas i Örebro, sedan blir det London, Helsingfors och Stockholm... jisses, sen är det snart december!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0