Midsommar i London!

Kom till London sent på torsdagen! På fredagen jobbade Ari, men mötte honom efter jobbet och det blev ett gympass på hans gym i finansdistriktet i London. Jätteskönt att träna tillsammans eftersom jag kör 10 gånger hårdare då! Kör jag själv blir jag tyvärr alltför enkelt lat och känner inte så mycket att jag ens har tränat! 
 
På lördagen trodde vi båda först att vi skulle på en konsert med Enrique Ingelsias på Wembley, men det visade sig att vi inte läst instruktionerna så noga, eftersom det var totalt 22 artister som uppträdde! Förutom Enrique så var några andra: Calvin Harris, Miley Cyrus, Jessie J, Pharrel Williams, Clean Bandit, David Guetta...mfl :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0